ЁШЛАРНИ УЗЛИК КАДРИЯТЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА ТАЪЛИМ СИФАТИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШНИНГ АХ,АМИЯТИ
Аннотация
Аннотация: мақолада таълим сифатини такомиллаштиришдаги мухим масалалар, олий таълимда
маънавий-ахлоқий мазмунни кучайтириш, ёшларни миллий қадриятларга хурмат, инсонпарварлик ва юксак
маънавий гоялар асосида ватанпарварлик рухида тарбиялаш, уларда ёт гоя ва мафкураларга қарши
иммунитетни мустахкамлаш борасидаги ишларни янада ривожлантириш ва таълим жараёнида қадриятларни
ёшларга сингдириб бориш, буш вақтни самарали ташкиллаштириш масалалари ёритилган. Ёшларнинг
жамиятдаги фаоллигини ошириш, ўз фаолиятидан қониқиш хиссини шакллантиришга эътибор қаратиш
масалалари эмпирик тахлиллар орқали ёритилган. Талабаларнинг “Оммавий маданият” таъсирига берилиши,
хулқий огишларнинг келиб чикишида оиладаги носоглом мухитнинг таъсири ва таълим тизимидаги
маънавий-маърифий ишларнинг савияли, таъсирчан ва тугри йуналтирилган тарзда ташкиллаштирилмаслиги,
жамиятдаги тутган мавкеи ва «Мен»лигини атрофдагилар томонидан тан олинмаслиги таъсирида юзага
келиши масалаларига тухталинган.
Библиографические ссылки
https://lex.uz/. Decree of the President of the Republic of Uzbekistan dated 08.10.2019 No PF-5847 "On approval
of the Concept of development of the higher education system of the Republic of Uzbekistan until 2030".
Kaykovus. Nightmare. Tashkent. 1994, 170 p.
Gaipnazarov R. Spiritual and moral values and youth harmony in upbringing. Methodical manual. -Tashkent: Yangi
asr avlodi, 2009. - 95 p.
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2021 Архив научных исследований
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.