Тошкент вилояти имижини яратиш асосида инвестицион муҳит жозибадорлигини ошириш

Тошкент вилояти имижини яратиш асосида инвестицион муҳит жозибадорлигини ошириш

Авторы

  • Шахноза Эргашходжаева
  • Зиёдулла Хакимов

Аннотация

Инновацион иқтисодиётга ўтиш шароитида барча бозор субектларининг инвестицион жозибадорлигини яратиш ҳудудларнинг барқарор ривожланиши ва умуман Ўзбекистон иқтисодиёти учун муҳим ресурсга айланди

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги «Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича ҳаракатлар стратегияси тўғрисида»ги ПФ-4947-сонли фармони 1-иловаси «2017-2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йўналиши бўйича ҳаракатлар стратегияси». http://lex.uz/pages/getpage.aspx?lact_id=3107036

Эргашев А.Ҳ. Ҳудудларнинг инвестицион муҳит жозибадорлигини оширишда маркетинг стратегияларидан фойдаланиш истиқболлари (Фарғона вилояти мисолида). ТДИУ, Тошкент 2018 й. 5-бет.

www.tsue.uz

Яковлев М.В. Формирование политического имиджа региона в условиях современной России. Автореферет дисерт на соис. Уч. ст. к.п.н. -М.: МГУ им. М.В. Ломоносова, 2006. - 23 с.;

Визгалов Д. Маркетинг города / Д. Визгалов. - М.: Фонд «Институ экономики города», 2008. - 110 с.;

Р.Ф. Дурицыной, Т.Н. Скибиной Инвестиционная привлекательность региона: учебно-методическое пособие [текст] / под ред.. –М. КНОРУС, 2008.- 400 с.;

Литвинова В.В. Инвестиционная привлекательность и инвестиционный климат региона: Монография / В.В. Литвинова: Финуниверситет. Каф. «Государственное и корпоративное управление и муниципальные финансы». -М.: Финуниверситет, 2013. - 116 с.;

Barnes J.G.Exploring the importance of closeness in customer relationships.American marketing Association Conference, Dublin, June, 1997. P. 227;

Беляков С.А. Имидж для инвесторов [Электронный ресурс] /С. Беляков//GoldmanSachs поможет России улучшить инвестиционный имидж .- 2013. -Режим доступа http://www.rbc.ru/rbcfreenews/20130128233025.shtml.;

Важенина И.С., Важенин С.Г. Имидж как конкурентный ресурс территории/ Регион экономика и социология, 2006. № 4.;

Kotler, P. Haider, D.H. & Rein, I. (1993). Marketing Places, New York: Free Press.; Success Factors of Place Marketing: A Study of Place Marketing Practices in Northern Europe and the United States by Seppo K. Rainisto, 2003. p 54-69.;

ПанкрухинА.П. Маркетинг территорий:маркетинг региона./ /Маркетингв России и зарубежом, 2004. №2. С.9-11;

Шабунин А.С. Формирование имиджа региона: теоретические аспекты и перспективы применения. Дис. канд. пол. Наук ./ Шабунин А.С - Ярославль, - М.: ГГБ, 2006.- 196 с.

Фирсов Ю.И. Формирование имиджа территории для обеспечения ее инвестиционной привлекательности. Диссертация на соискание ученой степени кандидата экономических наук. ФУПРФ. Москва 2013. Ст. 105.

http://toshvil.uz/uz/pages/2018_yilning_statistik_hisobotlari/2018_yil_january_december_of_davidge_asosi_ityadi_critcical/.

http://toshvil.uz/uz/.

Shaturaev, J. (2022). Assessment Methodology Role of Family Entrepreneurship in The Sphere of Services. ASEAN Journal of Economic and Economic Education, 1(2), 67-78. Retrieved from https://ejournal.bumipublikasinusantara.id/index.php/ajeee/article/view/109

Shaturaev, J. (2022). Company Modernization and Diversification Processes. ASEAN Journal of Economic and Economic Education, 1(1), 47-60. Retrieved from https://ejournal.bumipublikasinusantara.id/index.php/ajeee/article/view/108

Shaturaev, J. (2022). Analysis of Family Enterprise Production Power and Profitability Forecast. ASEAN Journal of Economic and Economic Education, 2(1), 1-8. Retrieved from https://ejournal.bumipublikasinusantara.id/index.php/ajeee/article/view/110

Shaturaev, J. (2022). THE LINKS BETWEEN THE AUTONOMY GAP IN SCHOOLS, PRINCIPAL LEADERSHIP, TEACHER JOB SATISFACTION, AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT. Архив научных исследований, 2(1).

Shaturaev, J. (2022). ASEAN Journal of Economic and Economic Education.

Shaturaev, J. N., & Bekimbetova, G. M. MODERN DIGITAL STRATEGIES-INCREASING THE DEVELOPMENT OF NATIONAL EFFECTIVE INNOVATIVE ENTERPRISES IN UZBEKISTAN.

Karlibaeva, R., Kurbonov, K., Bekimbetova, G., & Shaturaev, J. The Effectiveness of Investment Projects in Development of Innovative Activities of Enterprises.

Загрузки

Опубликован

2022-07-15

Как цитировать

Эргашходжаева , Ш., & Хакимов , З. (2022). Тошкент вилояти имижини яратиш асосида инвестицион муҳит жозибадорлигини ошириш. Архив научных исследований, 4(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2611
Loading...