ТОШКЕНТ ВИЛОЯТИ КОРХОНАЛАРИНИ Экспорт салоҳиятини ошириш бўйича маркетинг стратегиялари
Аннотация
Ўзбекистонда Республикаси ва унинг ҳудудларини ривожлантириш, экспорт имкониятларини оширишга қаратилган маркетинг стратегияларини ишлаб чиқиш масаласини ҳал этиш ҳалигача долзарб муаммо сифатида қаралмоқда.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги ПФ-4947-сонли фармони //Халқ сўзи, 2017 йил 8 февраль. Ўзбекистон Республикаси қонуни хужжатлар тўплами, 2017 йил. 6 (766-сон), 32-б.
Котлер Ф., Асплунд К., Рейн И. и др. Маркетинг мест: привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы. – СПб.: Издво «Стокгольмская школа экономики», 2005. – 376 с.
Панкрухин А.П. Маркетинг территорий. 2 е изд., дополн. - СПб.: Питер, 2006. – 416 с.
Целых Т.Н. Формирование маркетингового потенциала территории. Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата экономических наук. ФУПРФ. Москва – 2018. ст-26
Ибрагимхалилова Т.В. Маркетинг территорий в системе социально-экономического развития территориальных образований. Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата экономических наук. ДНУ. Донецк – 2018. стр-50.
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Категории
Лицензия
Copyright (c) 2022 Архив научных исследований
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.