Реал сектор корхоналарида маркетинг тадқиқотларини ташкил этишнинг услубий жиҳатлари
Аннотация
Бозорни маркетинг нуқтаи назаридан ўрганиш ўз олдига компаниялар,
фирма (корхона) товарларини самарали сотиш имконини, унинг кенгайиш учун
янги сегментлар, сифатини яхшилаш, захиралар ва янги товарлар яратишни,
истеъмолчилар талабини қондириш ва юқори фойда олишни мақсад қилиб
қўяди.
Библиографические ссылки
Гольдштейн Г.Я., Катаев А.В. Маркетинг: Учебное пособие для магистрантов.
Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2001. 124 с.
Голубков Е.П., Маркетинговые исследования- М.: Финпресс, 2013г. 25с.
Қосимова М., Абдухалилова Л. Маркетинг тадқиқотлари. Ўқув қўлланма. Т.ТДИУ
й. 20б
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Категории
Лицензия
Copyright (c) 2022 Архив научных исследований
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.