Реал сектор корхоналарида маркетинг тадқиқотларини ташкил этишнинг услубий жиҳатлари

Реал сектор корхоналарида маркетинг тадқиқотларини ташкил этишнинг услубий жиҳатлари

Авторы

  • Л.Т. Абдухалилова

Аннотация

Бозорни маркетинг нуқтаи назаридан ўрганиш ўз олдига компаниялар,
фирма (корхона) товарларини самарали сотиш имконини, унинг кенгайиш учун
янги сегментлар, сифатини яхшилаш, захиралар ва янги товарлар яратишни,
истеъмолчилар талабини қондириш ва юқори фойда олишни мақсад қилиб
қўяди.

Библиографические ссылки

Гольдштейн Г.Я., Катаев А.В. Маркетинг: Учебное пособие для магистрантов.

Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2001. 124 с.

Голубков Е.П., Маркетинговые исследования- М.: Финпресс, 2013г. 25с.

Қосимова М., Абдухалилова Л. Маркетинг тадқиқотлари. Ўқув қўлланма. Т.ТДИУ

й. 20б

Загрузки

Опубликован

2022-07-04

Как цитировать

Абдухалилова , Л. (2022). Реал сектор корхоналарида маркетинг тадқиқотларини ташкил этишнинг услубий жиҳатлари. Архив научных исследований, 4(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2628
Loading...