Очиқ иқтисодиёт шароитида халқаро бозор жозибадорлигини баҳолашнинг аҳамияти
Аннотация
Халқаро савдо ва ташқи иқтисодий фаолият масалалари иқтисодий фанлар тизимида қадимгиларидан бири ҳисобланади. Ушбу фаолият масалалари дастлаб XV-XVIII асрларда меркантилистлар томонидан қараб чиқилган бўлиб, уларнинг фикрига кўра, ҳар бир мамлакат аҳолисининг турмуш даражасини яхшилаш учун кўпроқ маҳсулот экспорт қилиниши ва камроқ маҳсулот импорт қилиниши лозимдир. Экспорт ҳамда импорт ўртасидаги тавофутни улар томонидан миллий бойликнинг соф ортган қисми, деб ҳисобланган.
Библиографические ссылки
Багиев Г.Л., Моисеева Н.К., Никифорова С.В. Международный маркетинг: Учебник. - СПб: Питер, 2001. – 764 с.
Блэкуэлл Д., Миниард П., Энджел Д.Ф. Поведение потребителей. Изд. 9-е. – СПб.: Питер, 2004. – С.62
Международный маркетинг / Под ред. Нагапетьянца Н.А. - М.: Международные отношения, 2005. – 834с.
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Категории
Лицензия
Copyright (c) 2022 Архив научных исследований
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.