РАҚАМЛИ ИҚТИСОДИЁТ ШАРОИТИДА БРЕНД СИЁСАТИНИ ЮРИТИШ ПРИНЦИП ВА ОМИЛЛАРИ
Аннотация
2017-2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини ривожлантиришнинг
бешта устувор йўналиши бўйича ҳаракатлар стратегиясини “Илм, маърифат ва
рақамли иқтисодиётни ривожлантириш йили”да амалга оширишга оид Давлат
дастурида белгиланган вазифаларига мувофиқ ҳамда иқтисодиёт тармоқлари ва
давлат бошқаруви тизимига замонавий ахборот технологияларини кенг жорий
этиш, маҳаллий ишлаб чиқарувчиларнинг маҳсулотлари рақобатбардошлигини
ошириш, халқаро бозорда топилиш муҳим ўрин эгаллайди.
Загрузки
Опубликован
2022-06-29
Как цитировать
Эшматов, С. (2022). РАҚАМЛИ ИҚТИСОДИЁТ ШАРОИТИДА БРЕНД СИЁСАТИНИ ЮРИТИШ ПРИНЦИП ВА ОМИЛЛАРИ. Архив научных исследований, 4(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2789
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2022 Архив научных исследований
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.