МАМЛАКАТИМИЗДА МОДА ИНДУСТРИЯСИНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА БРЕНДИНГ ИМКОНИЯТЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ
Аннотация
Жаҳон иқтисодиётида ахборот-коммуникация технологияларнинг жадал
ривожланиши натижасида компьютерлар, мобиль телефонлар ва интернет
технологияларининг пайдо бўлиши иқтисодиётнинг саноат тармоқларини
тубдан ўзгаришига олиб келди. Натижада, корхоналари ишлаб чиқариш ва
савдо фаолиятини амалга оширишларида ахборот технологияларни қўллаган
ҳолда ўз брендларини илгари сурмоқдалар.
Загрузки
Опубликован
2022-06-28
Как цитировать
Махмудов, Т. . (2022). МАМЛАКАТИМИЗДА МОДА ИНДУСТРИЯСИНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА БРЕНДИНГ ИМКОНИЯТЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ. Архив научных исследований, 4(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2819
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2022 Архив научных исследований
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.