КОРПОРАТИВ ИЖТИМОИЙ МАСЪУЛИЯТ КОНЦЕПЦИЯСИ ВА УНИ ЎЗБЕКИСТОНДА ЖОРИЙ ЭТИШ МУАММОЛАРИ
Аннотация
Охирги йилларда бутун дунё бўйлаб давлат, фуқаролик институтлари ва
хусусий компаниялар ўртасидаги муносабатларда рўй берган ўзгаришлар
ижтимоий ҳамкорликнинг янги шакллари пайдо бўлишига олиб келди. Шундай
шакллардан бири ихтиёрий равишдаги ўзаро муносабатлар тизимига
асосланувчи – корпоратив ижтимоий масъулиятдир. Ҳозирда бизнес муҳитида
“корпоратив ижтимоий масъулият” тушунчаси фаол қўлланилмоқда, бизнес
ҳамжамиятлари томонидан корпоратив ижтимоий масъулият стратегиялари
ишлаб чиқилмоқда, корхоналар ташкилий тузилмасида корпоратив ижтимоий
масъулиятга жавобгар бўлимлар ёки мутахассислар киритилмоқда. Европа
мамлакатларида эса бутун бир илмий текшириш институтлари бу ҳодисани
ўрганиш билан шуғулланмоқда.
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2022 Архив научных исследований
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.