Ta'lim jarayonining differensiallashtirishning imkoniyatlari

Ta'lim jarayonining differensiallashtirishning imkoniyatlari

Авторы

  • shavkat mamarajabov a:1:{s:5:"ru_RU";s:38:"tashkent state university of economics";}

Аннотация

Ushbu maqolada ta'lim jarayonini differensiallashtirishning imkoniyatlari yoritib berilfan

Библиографические ссылки

Матага^аЬоу 8Ь. “Дифференциаллашган таълим-бўлажак мутахассисларнинг умумкасбий компегенциясини шакллангириш омили сифатида.” Архив научньтх исследований (2021).

Пурьпнева Н.С. Мегодические основм дифференциро-ванного обучения физике в средней школе: дис...д-ра пед.на-ук: 13.00.02 /ПурншеваНаталияСергеевна.-М.: 1995.

Осмоловская, И.М. Дифференциация обучения в современной школе / И.М. Осмоловская. - М.: 2004.

Павлуцкая Н.М. Дифференциация обучения физике бакалавров технических направлений подготовки как условие формирования их обгцекультурнмх и обшепрофессиональнмх компетенций дис...д-ра пед.наук: 13.00.02 / Павлуцкая Нина Максимовна. - М.: 2016.

Загрузки

Опубликован

2022-06-20

Как цитировать

mamarajabov, shavkat. (2022). Ta’lim jarayonining differensiallashtirishning imkoniyatlari. Архив научных исследований, 4(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2971

Выпуск

Раздел

Статьи
Loading...