ИСТЕЪМОЛЧИЛАР ХУЛҚ-АТВОРИНИ ЎРГАНИШДА МАРКЕТИНГ ТАДҚИҚОТЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ

Основное содержимое статьи

БОНУПОШША АЛИШЕР ҚИЗИ АЗАДОВА

Аннотация

: Мақолада истеъмолчилар хулқ-атворини ўрганишда маркетинг
тадқиқотларидан фойдаланишнинг илмий-назарий жиҳатлари ўрганилган. Истеъмолчилар хулқ-атворига таъсир этувчи омиллар аниқланган. Истеъмолчилар хулқ-атвори моделлари шарҳланган. Ўзбекистонда истеъмолчилар хулқ-атворини ўрганишда
«Оиланинг ҳаёт цикли» моделидан фойдаланиш таклифи асосланган.

Информация о статье

Как цитировать
АЗАДОВА, . Б. А. Қ. (2022). ИСТЕЪМОЛЧИЛАР ХУЛҚ-АТВОРИНИ ЎРГАНИШДА МАРКЕТИНГ ТАДҚИҚОТЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/367
Раздел
O‘zbekiston Respublikasining Harakatlar strategiyasi: makroiqtisodiy barqarorlik

Библиографические ссылки

M.T. Yaxshiyeva. Xalqaro raqobat siyosati. Oʻquv qoʻllanma Т.: «Innovatsion rivojlanish nashriyotmatbaa uyi», 2021,220 b.

Yaxshiyeva M. The role of islamic banking in the transformation of international corporations as a reflection of modern globalization and migration. Religación Revista de Ciencias Sociales y Humanidades Vol. 4 • Nº 16 • Junio 2019 ISSN 2477-9083

Яхшиева М.Т. Корхоналарда мақсадли бозор сегментларини танлашнинг замонавий усуллари. Ишлаб чиқариш соҳасида маркетинг фаолияти самарадорлигини ошириш муаммолари мавзусидаги Республика илмий-амалий анжуманининг илмий мақолалар ва маъруза тезислари тўплами. Т.:ТДИУ, 2014 й, 8 ноябрь. 415-418-б.