ЁШЛАР ТАШКИЛОТЛАРИНИ МОЛИЯЛАШТИРИШ МУАММОЛАРИ

ЁШЛАР ТАШКИЛОТЛАРИНИ МОЛИЯЛАШТИРИШ МУАММОЛАРИ

Авторы

  • АКМАЛ ЖУМАБОЕВ

Ключевые слова:

ёшлар, ёшлар ташкилотлари, молиялаштириш, ижтимоий мақом, феномен, ўз-ўзини молиялаштириш, харажат моддаси, молиявий асос, нодавлат нотижорат ташкилотлари.

Аннотация

Ҳар қайси олинган ёшлар ташкилотларининг олдига қўйган мақсад-
ларига эришиш, аввало бу ташкилотларнинг фаолиятини молиялаштиришга боғлиқ
бўлади. Баъзи ҳолларда давлат ўзининг ижтимоий-иқтисодий сиёсатини бу каби
ташкилотлар орқали ҳам амалга оширадики, бунда ёшлар ташкилотининг ролини
ошириш ва унинг молиявий имкониятларини кенгайтиришдан иборатдан бўлади. Маз-
кур мақолада ёшларни ўзида бириктирган ёшлар ташкилотларининг фаолиятининг
молиявий асослари, унинг механизмлари ва Ўзбекистон

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикасининг «Ёшлар-

га оид давлат сиёсати тўғрисида»ги қонуни,

йил.

Ўзбекистон Республикаси Президен-

тининг 2017 йил 05 июлдаги «Ёшларга оид

давлат сиёсати самарадорлигини ошириш ва

ўзбекистон ёшлар иттифоқи фаолиятини қўл-

лаб-қувватлаш тўғрисида»ги ПФ-5106-сонли

фармони.

Ўзбекистон Республикаси Президенти-

нинг 2020 йил 30 июндаги «Ўзбекистон ре-

спубликасида ёшларга оид давлат сиёсатини

тубдан ислоҳ қилиш ва янги босқичга олиб

чиқиш чора-тадбирлари тўғрисида»ги ПФ-

-сонли фармони.

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар

Маҳкамасининг 2021 йил 18 январдаги «Ўзбе-

кистонда ёшларга оид давлат сиёсатини 2025

йилгача ривожлантириш концепцияси».

Fry J. Basic directions of the concept of state

youth policy/Basic Elements of the state youth

policy in the Czech Republic. 2007; Quinn W.

Trends in Youth Development Topics: An Integrative

Review of Positive Youth Development Research

Published in Selected Journals Between 2001-2010

// Journal of Youth Development. 2011. Volume 6.

Number 3.Fall; Hamilton, S.F., Hamilton, M.A.,

& Pittman, K.J. Principles for youth development.

In S.F. Hamilton & M.A. Hamilton (Eds.). The

youth development handbook: Coming of age in

American communities. Thousand Oaks, CA: Sage

Publications. 2004.

Horelli L. Ladder for participation of

children in planning processes» For Germany.

; Feldmann-Wojtachnia,

E. Identität und Partizipation. Bedingungen

für die politische Jugendbildung im Europa der

Bürgerinnen und Bürger. Munich 2007; Fatke,R.,

Schneider H. Die Beteiligung junger Menschen in

Familie, Schule und am Wohnort. In Bertelsmann

Stiftung (ed.) Kinder- und Jugendbeteiligung

in Deutschland. Entwicklungsstand und

Handlungsansätze. Gütersloh: Verlag Bertelsmann

Stiftung, 2007. 59-84.

Costello J., Toles M., Spielberger J., Wynn

J. How history, ideology, and structure shape the

organizations that shape youth // P.L. Benson &

K.J. Pittman (Eds.). Trends in youth development:

Visions, realities, and challenges . Boston, MA:

Kluwer Academic Publishers. 2001.

Ashing I. Youth and youth policy – a Swedish

perspective // Introduction to Youth Policy –

Swedish and Turkish Perspectives . 2010; Oktay

F., Şentuna M., Cenk M., Görbil V. Youth policy in

Turkey // Introduction to Youth Policy – Swedish

and Turkish Perspectives . 2010; Kuznetsova D.

Europeanization of Youth Policy: Case Study

of Finland and Norway. University of Tampere;

Thévenon O. The French policy model is

conservative but «hesitant» // Journéescientifique

de l’unité de Démographie économique. Institut

national d’étudesdémographiques.2015; 188.

Loncle-Moriceau P. Youth policies in France:

old trends and new tendencies // Youth policies

in France: old trends and new tendencies.

Autonomielocali e servizisociali, il Mulino, 2014.

Новиков В.С., Соловьев А.П., Царьков

П.Е. Зарубежный опыт нравственного воспи-

тания молодежи посредством культурного и

природного наследия: теоретические походы.

ИПСИ. 2015.

Бойко А.П., Родзинский И.М. Специфика

реализации молодежной политики, осущест-

вляемой российскими партиями // Социология

власти. 2008. №3. С. 127-133; Ильинский И. М.

Образование, Молодежь, Человек : (статьи,

интервью, выступления) : Кн. 2. М. : Изд-во

Моск. гуманит. ун-та, 2009.

Ручкин Б. А. Молодежь и становление

новой России // Социс. 1998. №5. С.56-72; Слуц-

кий Е. Г. Социальные проблемы молодежи и

молодежной политики. СПб., 1993. 312 с; Кри-

ворученко В. К., Родионов В. А., Татаринов О. В.

Молодежное движение в России и Советском

Союзе: уроки истории. М., 1997. 341 с; Зубок

Ю. А. Риск в социальном развитии молодежи

// Соц.-гуманит. знания. 2003. № 1.С. 147-162.

Антипьев К. А. Местное самоуправление

в современном российском обществе. Пермь:

Жумабоев А.М.

-ШУЪБА 4-СЕКЦИЯ 4-SECTION 164

ПГТУ, 2002. 447с; Луке Г. А. Социальное ин-

новационное проектирование в молодежной

политике: социологический анализ: Дис. д-ра.

социол. наук. Н. Новгород , 2005; Семенова В.

В. Социология молодежи // Социология в Рос-

сии: сб. М.: Институт социологии РАН, 1996.

С. 323-344.

Лисовский В. Т. Динамика социальных

изменений: Опыт сравнительных социологи-

ческих исследований российской молодежи //

Социологические исследования. 1998. № 5. С.

-102.; Чупров В. И. Социология молодежи на

пороге своего тридцатилетия // Социологиче-

ские исследования. 1994. № 4. С. 53-68.; Луков

В. А. Государственная молодежная политика:

проблема социального проектирования буду-

щего России [Электронный документ]: Элек-

тронный журнал «Знание. Понимание. Уме-

ние». URL:http://www.zpuioumal. ru/gumtech/

proiection/articles/2007/Lukov/.

un.org/development/desa/youth/worldyouth-

report.

Shaturaev, J. (2014). Comparative Study on Similarities and Differences of Teaching and Learning Process in Primary Schools in Indonesia and Uzbekistan (Doctoral dissertation, Universitas Pendidikan Indonesia). Indonesia: Universities Pendidikan.

Shaturaev, J. (2019). The importance of handwriting in education. International Journal of Advanced Research, 7(12), 947-954.

Shaturaev, J. (2021). INDIGENT CONDITION IN EDUCATION AND LOW ACADEMIC OUTCOMES IN PUBLIC EDUCATION SYSTEM OF INDONESIA AND UZBEKISTAN . Архив научных исследований, 1(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/247

Shaturaev, J. (2021). УЧЕБНЫЕ РЕЗУЛЬТАТЫ, ФИНАНСИРОВАНИЕ И РЕФОРМЫ В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ ИНДОНЕЗИИ И УЗБЕКИСТАНА. Архив научных исследований, 1(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/240

Shaturaev, J. (2021). INDONESIA: SUPERIOR POLICIES AND MANAGEMENT FOR BETTER EDUCATION (Community development through Education). Архив научных исследований, 1(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/242

Shaturaev, J. (2021). СИСТЕМА НАРОДНОГО ОБРАЗОВАНИЕ В УЗБЕКИСТАНЕ. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/312

Shaturaev, J. N., & Jumaev, H. S. (2019). Small Business, Innovation and Entrepreneurship. International Journal of Advanced Research, 7(11), 303-307.

Shaturaev, J. (2021). Financing and Management of Islamic (Madrasah) Education in Indonesia. Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej Zarządzanie, 42(1), 57-65.

Shaturaev, J. (2021). A Comparative Analysis of Public Education System of Indonesia and Uzbekistan. Bioscience Biotechnology Research Communications, 14 (Special Issue (5)), 89–92.

Shaturaev, J., Iroda, J., Gulnoza, I., & Madina, R. (2020). Exploration Effects of Handwriting on Children’S Writing Progress. International Journal of Advanced Research, 8(9), 369-376.

Shaturaev, J. (2021). a Review of National Education System of Indonesia and Uzbekistan: Structure, Financing, Reforms. International Journal of Advanced Research, 9(02), 461-474.

Shaturaev, J. (2021). A REVIEW OF NATIONAL EDUCATION SYSTEM OF INDONESIA AND UZBEKISTAN: Manuscript Info Abstract Introduction:-ISSN: 2320-5407. International Journal of Advanced Research, 9(02), 461-474.

Antonova, N., Anufriev, D., Bekimbetova, G., & Shaturaev, J. ECONOMIC SCIENCES.

Shaturaev, J. (2021). ОБРАЗОВАНИЕ В ИНДОНЕЗИИ: ФИНАНСИРОВАНИЕ, ПРОБЛЕМЫ КАЧЕСТВА И УЧЕБНЫХ РЕЗУЛЬТАТОВ НАЧАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. Архив научных исследований, 1(45). извлечено от https://tsue.scienceweb.uz/index.php/archive/article/view/4116

[Jakhongir Shaturaev (2019); THE IMPORTANCE OF HANDWRITING IN EDUCATION Int. J. of Adv. Res. 7 (Dec). 947-954] (ISSN 2320-5407). www.journalijar.com

[Jakhongir Shaturaev, Jalolova Iroda, Istamova Gulnoza and Rakhimova Madina (2020); EXPLORATION EFFECTS OF HANDWRITING ON CHILDREN’S WRITING PROGRESS Int. J. of Adv. Res. 8 (Sep). 369-376] (ISSN 2320-5407). www.journalijar.com

[Jakhongir Shaturaev (2021); A REVIEW OF NATIONAL EDUCATION SYSTEM OF INDONESIA AND UZBEKISTAN: STRUCTURE, FINANCING, REFORMS Int. J. of Adv. Res. 9 (Feb). 461-474] (ISSN 2320-5407). www.journalijar.com

Опубликован

2021-12-19

Как цитировать

ЖУМАБОЕВ , А. (2021). ЁШЛАР ТАШКИЛОТЛАРИНИ МОЛИЯЛАШТИРИШ МУАММОЛАРИ. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/407
Loading...