ЁШЛАР ТАШКИЛОТЛАРИНИ МОЛИЯЛАШТИРИШ МУАММОЛАРИ
Ключевые слова:
ёшлар, ёшлар ташкилотлари, молиялаштириш, ижтимоий мақом, феномен, ўз-ўзини молиялаштириш, харажат моддаси, молиявий асос, нодавлат нотижорат ташкилотлари.Аннотация
Ҳар қайси олинган ёшлар ташкилотларининг олдига қўйган мақсад-
ларига эришиш, аввало бу ташкилотларнинг фаолиятини молиялаштиришга боғлиқ
бўлади. Баъзи ҳолларда давлат ўзининг ижтимоий-иқтисодий сиёсатини бу каби
ташкилотлар орқали ҳам амалга оширадики, бунда ёшлар ташкилотининг ролини
ошириш ва унинг молиявий имкониятларини кенгайтиришдан иборатдан бўлади. Маз-
кур мақолада ёшларни ўзида бириктирган ёшлар ташкилотларининг фаолиятининг
молиявий асослари, унинг механизмлари ва Ўзбекистон
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикасининг «Ёшлар-
га оид давлат сиёсати тўғрисида»ги қонуни,
йил.
Ўзбекистон Республикаси Президен-
тининг 2017 йил 05 июлдаги «Ёшларга оид
давлат сиёсати самарадорлигини ошириш ва
ўзбекистон ёшлар иттифоқи фаолиятини қўл-
лаб-қувватлаш тўғрисида»ги ПФ-5106-сонли
фармони.
Ўзбекистон Республикаси Президенти-
нинг 2020 йил 30 июндаги «Ўзбекистон ре-
спубликасида ёшларга оид давлат сиёсатини
тубдан ислоҳ қилиш ва янги босқичга олиб
чиқиш чора-тадбирлари тўғрисида»ги ПФ-
-сонли фармони.
Ўзбекистон Республикаси Вазирлар
Маҳкамасининг 2021 йил 18 январдаги «Ўзбе-
кистонда ёшларга оид давлат сиёсатини 2025
йилгача ривожлантириш концепцияси».
Fry J. Basic directions of the concept of state
youth policy/Basic Elements of the state youth
policy in the Czech Republic. 2007; Quinn W.
Trends in Youth Development Topics: An Integrative
Review of Positive Youth Development Research
Published in Selected Journals Between 2001-2010
// Journal of Youth Development. 2011. Volume 6.
Number 3.Fall; Hamilton, S.F., Hamilton, M.A.,
& Pittman, K.J. Principles for youth development.
In S.F. Hamilton & M.A. Hamilton (Eds.). The
youth development handbook: Coming of age in
American communities. Thousand Oaks, CA: Sage
Publications. 2004.
Horelli L. Ladder for participation of
children in planning processes» For Germany.
; Feldmann-Wojtachnia,
E. Identität und Partizipation. Bedingungen
für die politische Jugendbildung im Europa der
Bürgerinnen und Bürger. Munich 2007; Fatke,R.,
Schneider H. Die Beteiligung junger Menschen in
Familie, Schule und am Wohnort. In Bertelsmann
Stiftung (ed.) Kinder- und Jugendbeteiligung
in Deutschland. Entwicklungsstand und
Handlungsansätze. Gütersloh: Verlag Bertelsmann
Stiftung, 2007. 59-84.
Costello J., Toles M., Spielberger J., Wynn
J. How history, ideology, and structure shape the
organizations that shape youth // P.L. Benson &
K.J. Pittman (Eds.). Trends in youth development:
Visions, realities, and challenges . Boston, MA:
Kluwer Academic Publishers. 2001.
Ashing I. Youth and youth policy – a Swedish
perspective // Introduction to Youth Policy –
Swedish and Turkish Perspectives . 2010; Oktay
F., Şentuna M., Cenk M., Görbil V. Youth policy in
Turkey // Introduction to Youth Policy – Swedish
and Turkish Perspectives . 2010; Kuznetsova D.
Europeanization of Youth Policy: Case Study
of Finland and Norway. University of Tampere;
Thévenon O. The French policy model is
conservative but «hesitant» // Journéescientifique
de l’unité de Démographie économique. Institut
national d’étudesdémographiques.2015; 188.
Loncle-Moriceau P. Youth policies in France:
old trends and new tendencies // Youth policies
in France: old trends and new tendencies.
Autonomielocali e servizisociali, il Mulino, 2014.
Новиков В.С., Соловьев А.П., Царьков
П.Е. Зарубежный опыт нравственного воспи-
тания молодежи посредством культурного и
природного наследия: теоретические походы.
ИПСИ. 2015.
Бойко А.П., Родзинский И.М. Специфика
реализации молодежной политики, осущест-
вляемой российскими партиями // Социология
власти. 2008. №3. С. 127-133; Ильинский И. М.
Образование, Молодежь, Человек : (статьи,
интервью, выступления) : Кн. 2. М. : Изд-во
Моск. гуманит. ун-та, 2009.
Ручкин Б. А. Молодежь и становление
новой России // Социс. 1998. №5. С.56-72; Слуц-
кий Е. Г. Социальные проблемы молодежи и
молодежной политики. СПб., 1993. 312 с; Кри-
ворученко В. К., Родионов В. А., Татаринов О. В.
Молодежное движение в России и Советском
Союзе: уроки истории. М., 1997. 341 с; Зубок
Ю. А. Риск в социальном развитии молодежи
// Соц.-гуманит. знания. 2003. № 1.С. 147-162.
Антипьев К. А. Местное самоуправление
в современном российском обществе. Пермь:
Жумабоев А.М.
-ШУЪБА 4-СЕКЦИЯ 4-SECTION 164
ПГТУ, 2002. 447с; Луке Г. А. Социальное ин-
новационное проектирование в молодежной
политике: социологический анализ: Дис. д-ра.
социол. наук. Н. Новгород , 2005; Семенова В.
В. Социология молодежи // Социология в Рос-
сии: сб. М.: Институт социологии РАН, 1996.
С. 323-344.
Лисовский В. Т. Динамика социальных
изменений: Опыт сравнительных социологи-
ческих исследований российской молодежи //
Социологические исследования. 1998. № 5. С.
-102.; Чупров В. И. Социология молодежи на
пороге своего тридцатилетия // Социологиче-
ские исследования. 1994. № 4. С. 53-68.; Луков
В. А. Государственная молодежная политика:
проблема социального проектирования буду-
щего России [Электронный документ]: Элек-
тронный журнал «Знание. Понимание. Уме-
ние». URL:http://www.zpuioumal. ru/gumtech/
proiection/articles/2007/Lukov/.
un.org/development/desa/youth/worldyouth-
report.
Shaturaev, J. (2014). Comparative Study on Similarities and Differences of Teaching and Learning Process in Primary Schools in Indonesia and Uzbekistan (Doctoral dissertation, Universitas Pendidikan Indonesia). Indonesia: Universities Pendidikan.
Shaturaev, J. (2019). The importance of handwriting in education. International Journal of Advanced Research, 7(12), 947-954.
Shaturaev, J. (2021). INDIGENT CONDITION IN EDUCATION AND LOW ACADEMIC OUTCOMES IN PUBLIC EDUCATION SYSTEM OF INDONESIA AND UZBEKISTAN . Архив научных исследований, 1(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/247
Shaturaev, J. (2021). УЧЕБНЫЕ РЕЗУЛЬТАТЫ, ФИНАНСИРОВАНИЕ И РЕФОРМЫ В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ ИНДОНЕЗИИ И УЗБЕКИСТАНА. Архив научных исследований, 1(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/240
Shaturaev, J. (2021). INDONESIA: SUPERIOR POLICIES AND MANAGEMENT FOR BETTER EDUCATION (Community development through Education). Архив научных исследований, 1(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/242
Shaturaev, J. (2021). СИСТЕМА НАРОДНОГО ОБРАЗОВАНИЕ В УЗБЕКИСТАНЕ. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/312
Shaturaev, J. N., & Jumaev, H. S. (2019). Small Business, Innovation and Entrepreneurship. International Journal of Advanced Research, 7(11), 303-307.
Shaturaev, J. (2021). Financing and Management of Islamic (Madrasah) Education in Indonesia. Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej Zarządzanie, 42(1), 57-65.
Shaturaev, J. (2021). A Comparative Analysis of Public Education System of Indonesia and Uzbekistan. Bioscience Biotechnology Research Communications, 14 (Special Issue (5)), 89–92.
Shaturaev, J., Iroda, J., Gulnoza, I., & Madina, R. (2020). Exploration Effects of Handwriting on Children’S Writing Progress. International Journal of Advanced Research, 8(9), 369-376.
Shaturaev, J. (2021). a Review of National Education System of Indonesia and Uzbekistan: Structure, Financing, Reforms. International Journal of Advanced Research, 9(02), 461-474.
Shaturaev, J. (2021). A REVIEW OF NATIONAL EDUCATION SYSTEM OF INDONESIA AND UZBEKISTAN: Manuscript Info Abstract Introduction:-ISSN: 2320-5407. International Journal of Advanced Research, 9(02), 461-474.
Antonova, N., Anufriev, D., Bekimbetova, G., & Shaturaev, J. ECONOMIC SCIENCES.
Shaturaev, J. (2021). ОБРАЗОВАНИЕ В ИНДОНЕЗИИ: ФИНАНСИРОВАНИЕ, ПРОБЛЕМЫ КАЧЕСТВА И УЧЕБНЫХ РЕЗУЛЬТАТОВ НАЧАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. Архив научных исследований, 1(45). извлечено от https://tsue.scienceweb.uz/index.php/archive/article/view/4116
[Jakhongir Shaturaev (2019); THE IMPORTANCE OF HANDWRITING IN EDUCATION Int. J. of Adv. Res. 7 (Dec). 947-954] (ISSN 2320-5407). www.journalijar.com
[Jakhongir Shaturaev, Jalolova Iroda, Istamova Gulnoza and Rakhimova Madina (2020); EXPLORATION EFFECTS OF HANDWRITING ON CHILDREN’S WRITING PROGRESS Int. J. of Adv. Res. 8 (Sep). 369-376] (ISSN 2320-5407). www.journalijar.com
[Jakhongir Shaturaev (2021); A REVIEW OF NATIONAL EDUCATION SYSTEM OF INDONESIA AND UZBEKISTAN: STRUCTURE, FINANCING, REFORMS Int. J. of Adv. Res. 9 (Feb). 461-474] (ISSN 2320-5407). www.journalijar.com
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Категории
Лицензия
Copyright (c) 2021 Архив научных исследований
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.