“ПРОФЕССИОНАЛ ТАЪЛИМ” ЙЎНАЛИШИ ТАЛАБАЛАРИДА КРЕАТИВЛИКНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ АҲАМИЯТИ

“ПРОФЕССИОНАЛ ТАЪЛИМ” ЙЎНАЛИШИ ТАЛАБАЛАРИДА КРЕАТИВЛИКНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ АҲАМИЯТИ

Авторы

  • Sayyora Akbarova a:1:{s:5:"ru_RU";s:38:"Tashkent State University of Economics";}

Ключевые слова:

креативлик,, касбий компетентлик,, интеллектуал-ижодий қобилият,, креатив фикрлаш,, креатив компетенция

Аннотация

Креатив мутахассисларни шакллантириш замонавий таълим тизимининг
асосий вазифаларидан бири бўлгани учун ушбу вазифага фақатгина креатив
ўқитиш методикасини мақсадли олиб бориш билан эришиш мумкин; бунда
таълим олувчига янги билимларни тушунишига, улардан янгилик яратиши,
мавжуд муаммоларга ўзига хос оригинал ечим топа билиш ва амалиётга
самарали татбиқ этишига имкон берилиши лозим. 

Библиографические ссылки

Рахимов З.Т. Педагогик компетентлик таълим жараёни ривожланишининг муҳим омили сифатида //Современное образование (Узбекистан). – 2019. – №. 7 (80). – С. 3-8.

Ҳасанбоев Ж., Тўрақулов Х., Хайдаров М., Ҳасанбоева О., Усманов Н. Педагогика фанидан изоҳли луғат. - Т.: «Фан ва технологиялар», 2009. - 236 бет.

Drapeau Patti. Sparking students creativity (practical ways to promote innovative thinking and problem soving). – Alexandria – Virginia, USA: ASCD, 2014.

Hakimova M. Бўлажак иқтисодчи мутахассислар тайёрлашга қўйиладиган ижтимоий-иқтисодий талаблар //Архив научных исследований. – 2020. – №. 32.

Мусаханова Г.М., Очилова Г.О. “Педагогика. Психология” фанидан талабалар мустақил таълимини ташкил этиш учун тайёрланган услубий қўлланма. Тошкент. Иқтисодиёт, 2018 й., 44 б.

Hakimova M. The main directions of the students' independent and creative search activity development. Актуальные проблемы гуманитарных и социально-экономических наук 2019 № 13 (68) XIΙI Международная научно-практическая конференция, посвященная 100-летию главного военно-политического органа Вооруженных Сил.

Опубликован

2022-01-11

Как цитировать

Akbarova, S. (2022). “ПРОФЕССИОНАЛ ТАЪЛИМ” ЙЎНАЛИШИ ТАЛАБАЛАРИДА КРЕАТИВЛИКНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ АҲАМИЯТИ. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/612

Выпуск

Раздел

Статьи
Loading...