MARKETING STRATEGIES FOR SATURATING THE COUNTRY'S CONSUMER MARKET WITH FOOD

MARKETING STRATEGIES FOR SATURATING THE COUNTRY'S CONSUMER MARKET WITH FOOD

MARKETING STRATEGIES FOR SATURATING THE COUNTRY'S CONSUMER MARKET WITH FOOD

Авторы

  • Мунира Азларова a:1:{s:5:"ru_RU";s:8:"ТДИУ";}

Аннотация

В данной статье изучены маркетинговые стратегии насыщения
потребительского рынка страны продовольственными товарами. Автором разработаны
научные предложения и практические рекомендации по формированию программы
лояльности к бренду на рынке продовольственных товаров.

Библиографические ссылки

Decree of the President of the Republic of Uzbekistan dated February 7, 2017 No PF-4947

"On the Strategy of further development of the Republic of Uzbekistan" / Collection of

Legislation of the Republic of Uzbekistan, 2017, No. 6, Article 70.

Berdiyarov, B. (2012). Basic Requirements Of The Basel Committee On Regulating Capital

Adequacy And Liquidity Of Commercial Banks. European Journal of Business and

Economics, 4.

DJURABAEV O. FORMATION OF MODEL BEEKEEPING FACILITIES AND MODERNIZED INTERINDUSTRIAL COMMUNICATIONS IN HUMAN BEARING MANAGEMENT //Архив научных исследований. – 2020. – №. 11.

Джурабаев О. O. Djurabaev Management is the foundation of the digitalization of the economy //Архив научных исследований. – 2020

Загрузки

Опубликован

2021-06-18

Как цитировать

Азларова, М. (2021). MARKETING STRATEGIES FOR SATURATING THE COUNTRY’S CONSUMER MARKET WITH FOOD: MARKETING STRATEGIES FOR SATURATING THE COUNTRY’S CONSUMER MARKET WITH FOOD. Архив научных исследований, 1(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/93

Выпуск

Раздел

Статьи
Loading...