MAMLAKAT ISTEʼMOL BOZORINI OZIQ-OVQAT TOVARLARI BILAN TOʼLDIRISHNING MARKETING ASOSLARI

MAMLAKAT ISTEʼMOL BOZORINI OZIQ-OVQAT TOVARLARI BILAN TOʼLDIRISHNING MARKETING ASOSLARI

MAMLAKAT ISTEʼMOL BOZORINI OZIQ-OVQAT TOVARLARI BILAN TOʼLDIRISHNING MARKETING ASOSLARI

Авторы

  • Мунира Азларова a:1:{s:5:"ru_RU";s:8:"ТДИУ";}

Аннотация

Maqolada istʼemol tovarlari bozori va uning asosiy xususiyatlari,
rivojlanish omillari oʼrganilgan. Mamlakat isteʼmol tovarlari bozori marketingini
nazariy asoslari tahlil qilingan.

Библиографические ссылки

Солиева А. Маркетинг. Бозоршунослик. Дарслик. –Т.; Иқтисод-молия.

йил.

Абдурашидов А. Истеъмол товарлари бозори ривожланишининг ҳудудий

хусусиятлари. Иқтисод фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун тақдим

этилган диссертация автореферати. -Т:. 2012 йил.

Чусова, А.Е. Потребительский рынок России: диагностика отраслевых и

региональных проблем / Под ред., д.э.н. Г.А. Агарков. – Екатеринбург: Институт

экономики УрО РАН, 2012. – 280 с.

Braun, S. Institutional g hange in retailing: a geographical rerspective / S. Braun

// Progress in human geography. – 1987. – №11.

Deaton, Angus. The analysis of household surveys: a microeconometric

approach to development policy // The Johns Hopkins University Press, Baltimore,

Maryland, 1997. – 469 p.

Потребительский рынок города: состояние и перспективы: монография /

кол. авт. под рук. Т.В. Усковой. – Вологда: ИСЭРТ РАН, 2012. – 111 с.

Федько, В.П. Инфраструктура товарных рынков: состояние и концепция

развития: учебное пособие – Ростов н/Д.: изд-во Феникс, 2000. – 512 с;

Гурьянов, Т.И. Совершенствование методики оценки состояния

потребительского рынка // Журнал «Казанская наука». – 2012. – №7. – С. 64-67.

Иневатова, О.А. Социально-экономические особенности управления

развитием регионального потребительского рынка // автореферат на соискание

ученой степени кандидата экономических наук. – Оренбург: 2010. – 12 с.

Литвинов, В.А. Проблемы уровня жизни в современной России. – М.:

издательство ЛКИ. – 2008. – 248 с.

DJURABAEV O. FORMATION OF MODEL BEEKEEPING FACILITIES AND MODERNIZED INTERINDUSTRIAL COMMUNICATIONS IN HUMAN BEARING MANAGEMENT //Архив научных исследований. – 2020. – №. 11.

Джурабаев О. O. Djurabaev Management is the foundation of the digitalization of the economy //Архив научных исследований. – 2020

Загрузки

Опубликован

2021-06-18

Как цитировать

Азларова, М. (2021). MAMLAKAT ISTEʼMOL BOZORINI OZIQ-OVQAT TOVARLARI BILAN TOʼLDIRISHNING MARKETING ASOSLARI: MAMLAKAT ISTEʼMOL BOZORINI OZIQ-OVQAT TOVARLARI BILAN TOʼLDIRISHNING MARKETING ASOSLARI. Архив научных исследований, 1(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/94

Выпуск

Раздел

Статьи
Loading...