MAMLAKAT ISTEʼMOL BOZORINI OZIQ-OVQAT TOVARLARI BILAN TOʼLDIRISHNING MARKETING ASOSLARI
MAMLAKAT ISTEʼMOL BOZORINI OZIQ-OVQAT TOVARLARI BILAN TOʼLDIRISHNING MARKETING ASOSLARI
Аннотация
Maqolada istʼemol tovarlari bozori va uning asosiy xususiyatlari,
rivojlanish omillari oʼrganilgan. Mamlakat isteʼmol tovarlari bozori marketingini
nazariy asoslari tahlil qilingan.
Библиографические ссылки
Солиева А. Маркетинг. Бозоршунослик. Дарслик. –Т.; Иқтисод-молия.
йил.
Абдурашидов А. Истеъмол товарлари бозори ривожланишининг ҳудудий
хусусиятлари. Иқтисод фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун тақдим
этилган диссертация автореферати. -Т:. 2012 йил.
Чусова, А.Е. Потребительский рынок России: диагностика отраслевых и
региональных проблем / Под ред., д.э.н. Г.А. Агарков. – Екатеринбург: Институт
экономики УрО РАН, 2012. – 280 с.
Braun, S. Institutional g hange in retailing: a geographical rerspective / S. Braun
// Progress in human geography. – 1987. – №11.
Deaton, Angus. The analysis of household surveys: a microeconometric
approach to development policy // The Johns Hopkins University Press, Baltimore,
Maryland, 1997. – 469 p.
Потребительский рынок города: состояние и перспективы: монография /
кол. авт. под рук. Т.В. Усковой. – Вологда: ИСЭРТ РАН, 2012. – 111 с.
Федько, В.П. Инфраструктура товарных рынков: состояние и концепция
развития: учебное пособие – Ростов н/Д.: изд-во Феникс, 2000. – 512 с;
Гурьянов, Т.И. Совершенствование методики оценки состояния
потребительского рынка // Журнал «Казанская наука». – 2012. – №7. – С. 64-67.
Иневатова, О.А. Социально-экономические особенности управления
развитием регионального потребительского рынка // автореферат на соискание
ученой степени кандидата экономических наук. – Оренбург: 2010. – 12 с.
Литвинов, В.А. Проблемы уровня жизни в современной России. – М.:
издательство ЛКИ. – 2008. – 248 с.
DJURABAEV O. FORMATION OF MODEL BEEKEEPING FACILITIES AND MODERNIZED INTERINDUSTRIAL COMMUNICATIONS IN HUMAN BEARING MANAGEMENT //Архив научных исследований. – 2020. – №. 11.
Джурабаев О. O. Djurabaev Management is the foundation of the digitalization of the economy //Архив научных исследований. – 2020