ИҚТИСОДИЁТНИ РАҚАМЛАШТИРИШ ШАРОИТИДА БЎЛАЖАК МУТАХАССИСЛАРНИ ТАДБИРКОРЛИККА ТАЙЁРЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ - ПСИХОЛОГИК ОМИЛЛАРИ
Ключевые слова:
иқтисодиётни рақамлаштириш, ижтимоий, иқтисодий омиллар, оилавий бизнес, гендер тенглик, бизнес қобилият, мотив, гендер муносабатлар, бизнесда роллар тақсимоти, муваффақиятга эришиш мотивацияси, установкалар, гендер-менежмент, оиладаги шахслараро муносабатлар.Аннотация
Мазкур мақолада иқтисодиётни рақамлаштириш шароитида
бўлажак мутахассисларни тадбиркорликка бўлган муносабатини шакллантириш,
тадбиркорликка мойиллиги ва ишбилармонлик мотивацияси йўналишларини ота-
онадаги установкалар билан боғлиқлиги, гендер тенглик муаммолари, гендер-
менежментнинг асосий хусусиятлари, тадбиркорлар оиласида тарбияланаётган
фарзанларининг тадбиркорликка қизиқишлари, бизнес қобилиятлари
шаклланишининг ижтимоий-психологик хусусиятларини ўрганишга қаратилган
изланишларнинг натижалари таҳлил қилинган.
Библиографические ссылки
Очилова, Г.О. EMPIRICAL RESEARCH RESULTS OF FAMILY BUSINESS
INFLUENCE ON CHILDRENʻS MOTIVATION FOR ENTREPRENEURSHIP.
Очилова, Г.О., (2021). ПЕДАГОГИКА ПСИХОЛОГИЯ. Архив научных
исследований, 1(45).
Очилова, Г.О., (2021) Ёшлардаги тадбиркорлик қобилияти шаклланганлигининг
гендер хусусиятлари. Архив научных исследований, 1(45).
Очилова, Г.О., Ёшларни тадбиркорликка психологик жиҳатдан тайёрлаш //Архив
научных исследований. – 2021.
Ҳайитов, О.Э., Очилова, Г.О., Business Psychology. – 2010.
Очилова, Г.О., & Мусаханова, Г.М. (2017). Педагогика как наука на пути новых
исследовательских задач, переосмыслений и перспектив. Молодой ученый, (7), 458-460.
Адиловна, О.Г., Khayitovich B. E. GENDER FEATURES OF THE IMPACT OF
FAMILY BUSINESS ON YOUTH ENTREPRENEURSHIP MOTIVATION.
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2021 Архив научных исследований
![Лицензия Creative Commons](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.