ТЎҚИМАЧИЛИК КОРХОНАЛАРИНИНГ РИВОЖЛАНИШИГА ИШЛАБ ЧИҚАРИШ ҚУВВАТЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШНИНГ ТАЪСИРИ ТАҲЛИЛИ
Аннотация
Тўқимачилик саноати Ўзбекистон учун анъанавий равишда аҳоли
бандлигининг юқори даражасини таъминловчи, иқтисодий ўсиш ва давлат
бюджетига ҳисса қўшувчи етакчи тармоқ бўлиб келган. Бунга сабаб эса,
биринчидан, тўқимачилик саноатининг Ўзбекистон иқтисодиётида тутган
анъанавий юқори роли тармоқнинг ривожи учун зарур бўлган маҳаллий хом
ашёнинг мавжудлиги, иккинчидан малакали ва арзон ишчи кучининг
етарлилиги, учинчидан сарфланадиган энергиянинг арзонлигидир.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги
«Ўзбекистон Республикасини ривожлан- тиришнинг 2017—2021 йилларга
мўлжалланган Ҳаракат стратегияси тўғрисида» ги ПФ-4649-сонли фармони.
Ж.Ж.Ламбен. «Стратегический маркетинг» – СПб.: «Наука», 2006 г.;
Ф.Котлер, Ф.Армстронг, Г.Сондерс, Д.Вонг. «Основы маркетинга» –
СПб.: Вильямс, 2008 г.;
Майкл Е. Портер. «Конкурентная стратегия: Методика анализа
отраслей и конкурентов». Пер. с англ. – М.: Альпина Бизнес Букс. 2005. – 454с.;
Е.Дихтель, X.Хершген. «Практический маркетинг», учеб. пособие /
пер. с нем. Макарова А.М.: под ред. Минко И.С. – М.: Высш. шк. 1995. –225с.;
Е.П.Голубков. «Маркетинговые исследования: теория, методология и
практика» – М.: Финпресс, 2008 г.;
Mahmod, J.Al Samydai, Ibrahim, Alnawas A.M. and Rodina A. Yousif,
«The Impact of Marketing Innovation on Creating a Sustainable Competitive
Advantage», The Case of Private Commercial Banks in Jordan. Asian Journal of
Marketing, 4: 113-130.;
Д.И.Баркан. «Маркетинг для всех: Беседы для начинающих». – J.L.:
Редакционно-издательский центр «Культ-информ-пресс» совместно с
социально-коммерческой фирмой «Человек», 1991. – 256с.;
А.В.Буздалин. «Надежность банка: От формализации к оценке», 2012. –
с.; Т.Амблер. «Практический маркетинг» /Пер. с англ. под общей ред. Ю. Н.
Каптуревского. – СПб: Издательство «Питер», 1999. – 400 с.
М.Р.Болтабаев. «Тўқимачилик саноатида маркетинг стратегияси». –
Т.: Фан, 2004 г.;
А.Ш.Бекмуродов, М.С.Қосимова ва Ш.Ж.Эргашходжаева.
«Стратегик маркетинг» - ўқув қўлланма Т.: ТДИУ, 2010 й..
Ayittey, F. K., Dhar, B. K., Anani, G., & Chiwero, N. B. (2020). Gendered burdens and impacts of SARS-CoV-2: a review. Health Care for Women International, 41(11-12), 1210-1225. https://doi.org/10.1080/07399332.2020.1809664
Ayittey, F. K., Chiwero, N. B., Dhar, B. K., Tettey, E. L., & Saptoro, A. (2021). Epidemiology, clinical characteristics and treatment of SARS‐CoV‐2 infection in children: A narrative review. International Journal of Clinical Practice, 75(12), e15012. https://doi.org/10.1111/ijcp.15012
Chowdhury, E. K., Khan, I. I., & Dhar, B. K. (2021). Catastrophic impact of Covid‐19 on the global stock markets and economic activities. Business and Society Review,127(2), 437– 460. https://doi.org/10.1111/basr.12219
Dhar, B. K., & Mutalib, M. (2020). Leadership of Xi Jinping behind Unstoppable Sustainable Economic Growth of China. International Journal of Organizational Leadership, 9, 39-47. https://doi.org/10.33844/ijol.2020.60489
Dhar, B. K., Mutalib, M. A., & Sobhani, F. A. (2018). Determining effective dimensions of intellectual capital. Australian Academy of Accounting and Finance Review, 4(4), 166-185.
Masruki, R., Hanefah, M. M., & Dhar, B. K. (2020). Shariah governance practices of Malaysian Islamic banks in the light of Shariah compliance. Asian Journal of Accounting and Governance, 13, 91-97. http://dx.doi.org/10.17576/AJAG-2020-13-08
Sarkar, S. M., Dhar, B. K., & Rouhoma, H. M. (2018). A Cross Sectional Analysis of Socioeconomic Determinants on Infant Mortality in South Asian Region. International Journal of Business Society, 2(2), 1-6.
Masruki, R., Khairulannuar, H. H., & Dhar, B. K. (2020). Shariah accountability practice of Malaysian foreign-owned Islamic banks and Bahrain Islamic banks. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(4), 5768-5782.
Dhar, B. K., Mutalib, M., & Sobhani, F. A. (2019). Effect of innovation capability on human capital and organizational performance. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(4), 7074-7087.
Dhar, B. K., & Sikder, M. R. (2018). Influencing factors of service quality on students’ satisfaction at Universiti Sains Islam Malaysia (USIM), Malaysia. International Journal of Business Society, 2(12), 1-11.
Kurbonov, K., Karlibaeva, R., Bekimbetova, G., & Shaturaev, J. . (2022). The Effectiveness of Investment Projects in Development of Innovative Activities of Enterprises . Архив научных исследований, 4(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2869
Shaturaev, J. (2022). THE LINKS BETWEEN THE AUTONOMY GAP IN SCHOOLS, PRINCIPAL LEADERSHIP, TEACHER JOB SATISFACTION, AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT. Архив научных исследований, 2(1).
Shaturaev, J. (2022). Analysis of Family Enterprise Production Power and Profitability Forecast. ASEAN Journal of Economic and Economic Education, 2(1), 1-8. Retrieved from https://ejournal.bumipublikasinusantara.id/index.php/ajeee/article/view/110
Shaturaev, J. (2022). Company Modernization and Diversification Processes. ASEAN Journal of Economic and Economic Education, 1(1), 47-60. Retrieved from https://ejournal.bumipublikasinusantara.id/index.php/ajeee/article/view/108
Shaturaev, J. (2022). Assessment Methodology Role of Family Entrepreneurship in The Sphere of Services. ASEAN Journal of Economic and Economic Education, 1(2), 67-78. Retrieved from https://ejournal.bumipublikasinusantara.id/index.php/ajeee/article/view/109
Shaturaev, J. (2022). ASEAN Journal of Economic and Economic Education.
Karlibaeva, R., Kurbonov, K., Bekimbetova, G., & Shaturaev, J. The Effectiveness of Investment Projects in Development of Innovative Activities of Enterprises.
Shaturaev, J. N., & Bekimbetova, G. M. MODERN DIGITAL STRATEGIES-INCREASING THE DEVELOPMENT OF NATIONAL EFFECTIVE INNOVATIVE ENTERPRISES IN UZBEKISTAN.
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Категории
Лицензия
Copyright (c) 2021 Архив научных исследований
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.