Мебель ишлаб чиқарувчи корхоналарда холистик маркетинг стратегиясини жорий этиш ва рақобат устунлигини

Мебель ишлаб чиқарувчи корхоналарда холистик маркетинг стратегиясини жорий этиш ва рақобат устунлигини

Авторы

  • Гулсарахон Остоноқулова

Аннотация

Мамлакат иқтисодиётининг ривожланишига узоқ муддатли товарлар бозорининг барқарор ўсиши жиддий таъсир кўрсатади. Айнан шундай
323 www.tsue.uz
бозорлардан бири бу мебель бозоридир. Халқаро бозоридаги барча маҳсулотларнинг қарийб 1% ни ташкил этади. Узоқ хизмат қиладиган товарлар орасида мебельга бўлган талаб енгил машиналардан сўнг иккинчи ўринда туради[11].Миллий бозорларни халқаро бозорлар билан туташуви, мебель маҳсулотларини ишлаб чиқаришнинг янги босқичига олиб чиқди

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги ПФ-4947-сонли « Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида » ги фармони. www.lex.uz.

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг «Республика мебель саноатини монополиядан чиқариш ва уни бошқаришни такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида»ги қарори 2001 йил 22 июнь.

Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитаси маълумотлари (2010-2017йй).

Bednarik E, Kovats J.P. Consumer Behaviour Model on the Furniture Market. Department of Entrepreneurship and Marketing, Faculty of Wood Sciences, University of West Hungary, Sopron, Hungary. Acta Silv. Lign. Hung., Vol. 6 ,75–88, 2010.

Hoffmann I.-The model of Hungarian households. KJK, Budapest, 74-96, 1977.

Pakainé Kováts, J. Consumer behaviour in the furniture industry branch. Dissertation, Sopron. Vol. 210, 1997.

Pakainé Kováts, J. – Bednárik, É..: National population survey on the Hungarian furniture market. Hungarian Wood- and Furnitureindustry Association. Vol. 11 75–88, 2007.

Yoon So-Yeon, Young Ji. Understanding Furniture Decision Making Process and Design Preference using Web-Based VR Technology, University of Missouri, Columbia International Journal of Human-Computer Interaction, 24(3), 32–54, 2008.

www.tsue.uz

Гребников Ю., Совершенствование управления мебельным предприятием на основе развития службы маркетинга диссертация к.э.н. . –Москва, 2000. - 166 стр.

Кривокоченко Л.В.. Мировой рынок мебельи и позиции на нем России в свете присоединения к ВТО. Российский внешнеэкономический вестник 8 – 2012, 68-79 стр. 11. http://www.drvniklaster.hr/evolution-of-the-past-year/.

Загрузки

Опубликован

2022-07-04

Как цитировать

Остоноқулова, . Г. (2022). Мебель ишлаб чиқарувчи корхоналарда холистик маркетинг стратегиясини жорий этиш ва рақобат устунлигини. Архив научных исследований, 4(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2654
Loading...