Корхоналарнинг инновацион фаолиятида харажатлар хисобини юритиш ва унинг аҳамияти
Ключевые слова:
Инновацион фаолият, “Осло қўлланмаси”, маҳсулот инновацияси, маркетинг инновацияси, технологик инновация .Аннотация
Мазкур мақолада корхоналарнинг инновацион фаолиятида харажатлар
хисобини юритиш ва унинг аҳамияти тўғрисида таклифлар берилган.
Библиографические ссылки
Санто Б. Инновация как средство..., 1990 й, с. 24.
Райзберг Б.А. Лозовский Л.Ш. Стародубцева Е.Б. Современный
экономический..., 1999 й, 136 бет
Oslo Manual, Guidelines for Collecting and Interpreting Innovation Data,
Third edition, A joint publication of OECD and Eurostat, 2005, 16-р.
Агарков С. А., Кузнецова Е. С., Грязнова М. О. Инновационный
менеджмент и государственная инновационная политика, 2011 й
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2022 Архив научных исследований
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.