THE APPLICATION OF DIGITALIZATION IN THE SPHERE OF TOURISM
Ключевые слова:
Digitalisation, digital platforms, consumer demands, tourism productsАннотация
the purpose of this thesis is to analyse the challenges and
opportunities of digitalisation in tourism, how these challenges and opportunities
affect different stakeholder groups in the sphere of tourism.
Библиографические ссылки
Smit, J., Kreutzer, S., Moeller, C., &Carlber, M. (2016). Industry 4.0. Policy
Department A: Economic and Scientific Policy. Directorate General for Internal
Policies. European Parliament.
Xiang, Z. &Fesenmaier, D. (2017) Big data analytics, tourism design and
smart tourism. In Analytics in Smart Tourism Design: Concepts and Methods. Cham:
Springer (pp.299–307)
Eurostathttps://ec.europa.eu/eurostat/statisticsexplained/index.php/Tourism_s
tatistics
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2021 Архив научных исследований
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.