ЎЗБЕКИСТОНДА ИННОВАЦИОН МАРКЕТИНГНИ РИВОЖЛАНИШ САМАРАДОРЛИГИ

ЎЗБЕКИСТОНДА ИННОВАЦИОН МАРКЕТИНГНИ РИВОЖЛАНИШ САМАРАДОРЛИГИ

Authors

  • Илҳомжон Мухаммаджанович Камолиддинов

Keywords:

innovation, marketing, competition, management, industry, market, economy, profit.

Abstract

In the article outlines the issues of innovative marketing development in
Uzbekistan, their solutions and perspectives

References

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон

Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси

тўғрисида” ПФ-4947-сон Фармони. Ўзбекистон Республикаси қонун

хужжатлари тўплами, 2017й., 6-сон.

Мирзиёев Ш.М. “Қонун устуворлиги ва инсон манфаатларини

таъминлаш – юрт тараққиёти ва халқ фаровонлигини гарови”.–Т.:

Ўзбекистон. 2017. -48б

Фатхуддинов Р.А.Инновационный менеджмент.Учеб-к.5-е изд-Спб.

Питер 2005.-448с.

Эндрю Харгалон. “Управление инновациями. Опыт ведущих

компаний” Учебник.-М.: ООО “И.Д.Вильяма”. 2007-304с.

Гончаренко Л.П., Олейников Е.А., Березин В.В. «Инновационный

менеджмент» учебное пособие. М.: КНОРУС, 2005, -544с.

Зинов В.Г. “Менеджмент инноваций: кадровое обеспечение” Учебник-

М.:Дело, 2005, – 496 с.

Мухамедьяров А.М. “Инновационный менеджмент” учебное пособие-

М.: Инфра – М. 2006.-127 с.

Published

2022-04-18

How to Cite

Камолиддинов , И. М. (2022). ЎЗБЕКИСТОНДА ИННОВАЦИОН МАРКЕТИНГНИ РИВОЖЛАНИШ САМАРАДОРЛИГИ. Архив научных исследований, 2(1). Retrieved from https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1909

Issue

Section

Статьи
Loading...