РОЛЬ ИННОВАЦИОННОГО МАРКЕТИНГА В УСЛОВИЯХ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ЭКОНОМИКИ

РОЛЬ ИННОВАЦИОННОГО МАРКЕТИНГА В УСЛОВИЯХ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ЭКОНОМИКИ

Authors

  • Mavluda Yaxshiyeva Tashkent State University of Economics

Keywords:

: инновационный маркетинг, национальная экономика, потенциальные потребители, конкурентоспособность, конечные потребители, концепция маркетинга, продукция, цена, , часть рынка

Abstract

      The article is devoted to the consideration of the role of innovative marketing in the country's economy, their impact on the competitiveness of market products and business entities, the principles of innovative marketing are determined and the features of innovative marketing are highlighted.

References

Измайлова А. Инновационный маркетинг // Стратегии. — 2012. — № 6. — С. 21-22.

Мартьянова, Е. А,,Умерова А. А. Инновационный маркетинг в странах Азии / Молодой ученый. — 2019. — № 15 (253). — С. 211-213

https://moluch.ru/archive/253/58034

Published

2021-05-19

How to Cite

Yaxshiyeva, M. (2021). РОЛЬ ИННОВАЦИОННОГО МАРКЕТИНГА В УСЛОВИЯХ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ЭКОНОМИКИ. Архив научных исследований, 1(1). Retrieved from https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/44

Issue

Section

Статьи
Loading...