РОЛЬ ИННОВАЦИОННОГО МАРКЕТИНГА В УСЛОВИЯХ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ЭКОНОМИКИ
Keywords:
: инновационный маркетинг, национальная экономика, потенциальные потребители, конкурентоспособность, конечные потребители, концепция маркетинга, продукция, цена, , часть рынкаAbstract
The article is devoted to the consideration of the role of innovative marketing in the country's economy, their impact on the competitiveness of market products and business entities, the principles of innovative marketing are determined and the features of innovative marketing are highlighted.
References
Измайлова А. Инновационный маркетинг // Стратегии. — 2012. — № 6. — С. 21-22.
Мартьянова, Е. А,,Умерова А. А. Инновационный маркетинг в странах Азии / Молодой ученый. — 2019. — № 15 (253). — С. 211-213
Downloads
Published
2021-05-19
How to Cite
Yaxshiyeva, M. (2021). РОЛЬ ИННОВАЦИОННОГО МАРКЕТИНГА В УСЛОВИЯХ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ЭКОНОМИКИ. Архив научных исследований, 1(1). Retrieved from https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/44
Issue
Section
Статьи