Ҳудудий саноат тармоғи самарадорлигини ошириш жараёнларини моделлаштириш. Монография.

Ҳудудий саноат тармоғи самарадорлигини ошириш жараёнларини моделлаштириш. Монография.

Авторы

  • Azamat Kasimov a:1:{s:5:"ru_RU";s:38:"Tashkent State University of Economics";}

Аннотация

Мазкур монография мамлакат иқтисодиётининг асоси бўлган саноат тармоғи самарадорлигини ошириш жараёнларининг статистик таҳлили, уларни иқтисодий-математик ва эконометрик моделлаштиришга бағишланган. Монографияда ҳудуд саноати тармоғининг самарадорлигини ошириш жараёнларини эконометрик моделлаштириш асосида тадқиқ этишнинг назарий асослари, унинг ижтимоий-иқтисодий ривожланишини моделлаштириш ва ривожлантириш истиқболларининг ташкилий-иқтисодий механизмлари ўз аксини топган.

Монографияда Сурхондарё вилояти саноат тармоғи мисолида ҳудудий саноат тармоғи самарадорлигига таъсир этувчи омилларнинг миқдорий боғлиқлиги моделлаштириш асосида баҳоланиб, ҳудудий саноат тармоғини янада барқарор ривожлантириш борасида илмий таклиф ва амалий тавсиялар ишлаб чиқилган.

Мазкур монография тадқиқотчилар, талабалар ва тармоқ муаммолари билан қизиқувчиларга мўлжалланган.

Библиографические ссылки

Касимов А.А. Ҳудудий саноат тармоғи самарадорлигини ошириш жараёнларини моделлаштириш. Монография. – Т.: «Lesson Press» МЧЖ-наширёти 2022 й. – 205 б.

Shaturaev, J., & Bekimbetova, G. (2021). THE DIFFERENCE BETWEEN EDUCATIONAL MANAGEMENT AND EDUCATIONAL LEADERSHIP AND THE IMPORTANCE OF EDUCATIONAL RESPONSIBILITY. InterConf.

Shaturaev, J., & Bekimbetova, G. (2021). TRANSFORMATION OF BUSINESS EFFICIENCY WITH THE LEAN MANAGEMENT. Deutsche Internationale Zeitschrift für zeitgenössische Wissenschaft, (22), 71-73.

Shaturaev, J. (2022). Bad Management Hypotheses Are Demolishing Management Practices. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1736

Shaturaev, J. (2014). Comparative study on similarities and differences of teaching and learning process in primary schools in Indonesia and Uzbekistan. Universitas Pendidikan Indonesia.

Shaturaev, J. (2022). FINANCING PUBLIC EDUCATION IN INDONESIA. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1735

Shaturaev, J. (2022). ТАДБИРКОРЛИК ФАОЛИЯТИНИ ТАҲЛИЛ ҚИЛИШНИ ТАШКИЛ ЭТИШ ЙЎНАЛИШЛАРИ. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/1737

Shaturaev, J. (2022). ДИНАМИЧЕСКИЕ ИНДИКАТОРЫ ВОССТАНОВИТЕЛЬНОГО РОСТА ПРОМЫШЛЕННОГО ПРОИЗВОДСТВА РЕСПУБЛИКИ УЗБЕКИСТАН В ТУРБУЛЕНТНЫХ УСЛОВИЯХ «КОРОНАКРИЗИСА». Архив научных исследований, 2(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2149

Shaturaev, J. (2022). ВНЕДРЕНИЕ СИСТЕМЫ ФИНАНСОВОГО УПРАВЛЕНИЯ В РЕГИОНАЛЬНЫЕ КОМПАНИИ УЗБЕКИСТАНА. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2148

Бекимбетова Г.М., & Шатураев Ж.Н. (2021). ОСНОВНОЙ ПОКАЗАТЕЛЬ ЭФФЕКТИВНОСТИ ИНВЕСТИЦИОННЫХ ПРОЕКТОВ РАСЧЕТ ЧИСТОЙ ТЕКУЩЕЙ СТОИМОСТИ. The Scientific Heritage, (77-3), 14-21. doi: 10.24412/9215-0365-2021-77-3-14-21

Shaturaev, J. (2021). ОБРАЗОВАНИЕ В ИНДОНЕЗИИ: ФИНАНСИРОВАНИЕ, ПРОБЛЕМЫ КАЧЕСТВА И УЧЕБНЫХ РЕЗУЛЬТАТОВ НАЧАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. Архив научных исследований, 1(45). извлечено от https://tsue.scienceweb.uz/index.php/archive/article/view/4116

Shaturaev, J. (2022). THE LINKS BETWEEN THE AUTONOMY GAP IN SCHOOLS, PRINCIPAL LEADERSHIP, TEACHER JOB SATISFACTION, AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от http://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2146

Shaturaev, J. (2022). Economies and Management as A Result of The Fourth Industrial Revolution: An Education Perspective. Indonesian Journal of Educational Research and Technology, 3(1), 51-58. doi:https://doi.org/10.17509/ijert.v3i1.45652

Опубликован

2022-04-30

Как цитировать

Kasimov, A. (2022). Ҳудудий саноат тармоғи самарадорлигини ошириш жараёнларини моделлаштириш. Монография. Архив научных исследований, 2(1). извлечено от https://journal.tsue.uz/index.php/archive/article/view/2520
Loading...