ЎЗБЕКИСТОНДА РАҚАМЛИ ИҚТИСОДИЁТНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА ИНТЕРАКТИВ МАРКЕТИНГДАН ФОЙДАЛАНИШ ЙЎЛЛАРИ
Основное содержимое статьи
Аннотация
Ушбу мақолада Ўзбекистон иқтисодиётни ривожлантиришнинг 2022 — 2026 йилларга
мўлжалланган тараққиёт стратегиясида белгиланган вазифалари ижросини таъминлаш
хамда рақамли иқтисодиётни ривожлантиришда интерактив маркетингдан фойдаланиш
йўллари келтирилган. Ахборот технологиялари ривожланиши билан юзага келган
маркетинг технологиялари ёритиб берилган.
Информация о статье
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 28 январдаги “2022 — 2026
йилларга мўлжалланган янги ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида”ги ПФ-60
сонли фармони.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2020 йил 5 октябрдаги “«Рақамли
Ўзбекистон — 2030» стратегиясини тасдиқлаш ва уни самарали амалга ошириш чоратадбирлари тўғрисида”ги ПФ-6079 сонли фармони.
Хакимов З.А, Шарифхўджаев У.У. “Интерактив ва рақамли маркетинг” ўқув қўлланма.
Тошкент 2019 й
Rajabov N. ZONAL POLICY CONCEPT: PROSPECTS FOR EFFECTIVE INVESTMENT CLIMATE MANAGEMENT //Экономика и образование. – 2022. – Т. 23. – №. Maxsus son. – С. 212-219.
Ражабов Н. ЭРКИН ИҚТИСОДИЙ ЗОНАЛАРДА ИНВЕСТИЦИОН МУҲИТ ЖОЗИБАДОРЛИГИНИ БОШҚАРИШ МАСАЛАЛАРИ ХУСУСИДА: https://doi. org/10.55439/ECED/vol23_iss3/a15 //Экономика и образование. – 2022. – Т. 23. – №. 3. – С. 101-108.
Beknazarovich T. K. USE OF MARKETING STRATEGIES IN INCREASING THE INVESTMENT CAPACITY OF THE REGIONS //INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCES WITH HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS. – 2022. – Т. 1. – №. 25.10. – С. 43-51.