ЎЗБЕКИСТОНДА РАҚАМЛИ ИҚТИСОДИЁТНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА ИНТЕРАКТИВ МАРКЕТИНГДАН ФОЙДАЛАНИШ ЙЎЛЛАРИ
Keywords:
Рақамли иқтисодиёт, интерактив маркетинг, ахборот технологиялари, веб сайт, электрон почта, интернет-магазин.Abstract
Ушбу мақолада Ўзбекистон иқтисодиётни ривожлантиришнинг 2022 — 2026 йилларга
мўлжалланган тараққиёт стратегиясида белгиланган вазифалари ижросини таъминлаш
хамда рақамли иқтисодиётни ривожлантиришда интерактив маркетингдан фойдаланиш
йўллари келтирилган. Ахборот технологиялари ривожланиши билан юзага келган
маркетинг технологиялари ёритиб берилган.
References
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 28 январдаги “2022 — 2026
йилларга мўлжалланган янги ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида”ги ПФ-60
сонли фармони.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2020 йил 5 октябрдаги “«Рақамли
Ўзбекистон — 2030» стратегиясини тасдиқлаш ва уни самарали амалга ошириш чоратадбирлари тўғрисида”ги ПФ-6079 сонли фармони.
Хакимов З.А, Шарифхўджаев У.У. “Интерактив ва рақамли маркетинг” ўқув қўлланма.
Тошкент 2019 й
Rajabov N. ZONAL POLICY CONCEPT: PROSPECTS FOR EFFECTIVE INVESTMENT CLIMATE MANAGEMENT //Экономика и образование. – 2022. – Т. 23. – №. Maxsus son. – С. 212-219.
Ражабов Н. ЭРКИН ИҚТИСОДИЙ ЗОНАЛАРДА ИНВЕСТИЦИОН МУҲИТ ЖОЗИБАДОРЛИГИНИ БОШҚАРИШ МАСАЛАЛАРИ ХУСУСИДА: https://doi. org/10.55439/ECED/vol23_iss3/a15 //Экономика и образование. – 2022. – Т. 23. – №. 3. – С. 101-108.
Beknazarovich T. K. USE OF MARKETING STRATEGIES IN INCREASING THE INVESTMENT CAPACITY OF THE REGIONS //INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCES WITH HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS. – 2022. – Т. 1. – №. 25.10. – С. 43-51.
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.