TA’LIM JARAYONIDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI TA’TBIQ ETISH
Keywords:
ta’lim, raqamli texnologiyalar, ta’limda raqamli texnologiya, bulutli texnologiya, axborotkommunikatsiya texnologiyalari, oliy taʼlim tizimi, zamonaviy taʼlim, Internet tizimi.Abstract
Mazkur maqolada ta`lim jarayonida o`quvchilarning raqamliy texnologiyani rivojlantirish
maqsadida foydalanish lozim vazifalari haqidagi kerakli ma`lumotlar va manbalar keltirib
o`tilgan. Maqolada raqamli texnologiya, bulutli texnologiyalar, ta’limda raqamli texnologiyadan
foydalanish, raqamli texnologiyani ta’lim tizimi vostilari, raqamli texnologiyasini ustunliklari.
References
Toshtemirov D.E., Niyozov M.B., Yuldashev U.A., Irsaliev F.Sh. Resource support of
distance course information educational environment // Journal of Critical Reviews ISSN- 2394-5125
Vol 7, Issue 5, 2020, pp. 399-400
Yuldashev, U.A., Xudoyberdiev, M.Z., & Axmedov, T.B. (2021). O‘quv jarayonining
sifatini oshirishda zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanish. //Academic research in
educational sciences, 2(3), 1262-1268.
Yuldashev U.A. Use of video lesson creative technologies in the process of electronic
education// Scientific-Methodical Journal-T 2021
Jasur Doniyor o‘g‘li Saidov, Saydullo Payzievich Allayorov, Said Xalilovich Islikov,
Maʼlumotlar omborini yaratish bo‘yicha kasbiy kompetentligini baholash mezonlari // Scientific
progress. 2021. №1. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/ma-lumotlaromborini-yaratish-bo-yichakasbiy-kompetentligini-baholash-mezonlari (дата обращения: 02.06.2022).
Toshtemirov D., Muminov B., Saidov J. Fundamentals of compilation of electronic tasks for
students to test and strengthen their knowledge of database //International Journal of Scientific and
Technology Research. – 2020. – Т. 9. – №. 4. – С. 3226-3228.
Abdullayev M., Saidahror, G., & Ayupov, R. (2020). Рақамли иқтисодиёт - кадрлар
тайёрлашнинг долзарб йўналишлари. Архив научных исследований, 1(23). извлечено от
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Архив научных исследований
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.