Узбекистонда дандолат мадсулотлари бозорининг ривожланиш тенденциялари
Узбекистонда дандолат мадсулотлари бозорининг ривожланиш тенденциялари
Abstract
This article is the result o f a study carried out as part o f a PhD. thesis in economics, aimed at developing intensive economic
and marketing activities in the confectionery industry. This article discusses the situation in the food market, as well as the
main sources o f filling the market with food products, the issue o f industry, agriculture and food imports, as well as economic
indicators such as the dynamics o f business growth o f business entities engaged in confectionery production in our republic.
References
Узбекистан Республикаси Вазирлар Мадкамасининг “Ички истеъмол бозорини асосий турдаги озид-
овдат мадсулотлари билан кафолатли таъминлашга дойр душимча чора-тадбирлар тугрисида”ги 2021 йил
мартдаги ПК^-135 сонли дарори.
F.T. Kasimova. ( 2 0 1 9 ). Improvement o f marketing activities in small entrepreneurship in the conditions o f
development o f competitive markets. I S J Theoretical & A pplied Science, 03 ( 7 1 ), 577-583.
. 0 .B . Djurabaev Modern management system in large companies o f Uzbekistan / /Econom ics and Innova
tive Technologies. T. 2 021. №. 6. C. 2.
O.O. Djurabaev. Management is the foundation o f the digitalization o f the economy / /Архив научных
исследований. - 2 020.
M.Azlarova. Analysis methods o f the factors influencing on consumer market Analysis methods o f the fac
tors influencing on consumer market / / Бюллетень науки и практики. 2 0 1 8 . Т. 4. №2. С. 276-282.
G.Shanazarova. Features o f innovative management strategy o f the automotive industry o f Uzbekistan / /
Архив научных исследований. - 2 019.
Узбекистан Республикаси Давлат Статистика Кумитаси маълумотлари.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
Categories
- 2020-yil O‘zbekiston Respublikasining Harakatlar strategiyasi: makroiqtisodiy barqarorlik, investitsion faollik va innovatsion rivojlanish istiqbollari 1-sho'ba
- 2020-yil O‘zbekiston Respublikasining Harakatlar strategiyasi: makroiqtisodiy barqarorlik, investitsion faollik va innovatsion rivojlanish istiqbollari 2-sho'ba
- 2021-yil O‘zbekiston Respublikasining Harakatlar strategiyasi: makroiqtisodiy barqarorlik, investitsion faollik va innovatsion rivojlanish istiqbollari 1-sho'ba
- 2021-yil O‘zbekiston Respublikasining Harakatlar strategiyasi: makroiqtisodiy barqarorlik, investitsion faollik va innovatsion rivojlanish istiqbollari 2-sho'ba
- 2021-yil O‘zbekiston Respublikasining Harakatlar strategiyasi: makroiqtisodiy barqarorlik, investitsion faollik va innovatsion rivojlanish istiqbollari 3-sho'ba
- 2021-yil O‘zbekiston Respublikasining Harakatlar strategiyasi: makroiqtisodiy barqarorlik, investitsion faollik va innovatsion rivojlanish istiqbollari 4-sho'ba
- 2020-yil O‘zbekiston Respublikasining Harakatlar strategiyasi: makroiqtisodiy barqarorlik, investitsion faollik va innovatsion rivojlanish istiqbollari 3-sho'ba
- 2020-yil O‘zbekiston Respublikasining Harakatlar strategiyasi: makroiqtisodiy barqarorlik, investitsion faollik va innovatsion rivojlanish istiqbollari 4-sho'ba
- 2019-yil O‘zbekiston Respublikasining Harakatlar strategiyasi: makroiqtisodiy barqarorlik, investitsion faollik va innovatsion rivojlanish istiqbollari 1-sho'ba
- 2019-yil O‘zbekiston Respublikasining Harakatlar strategiyasi: makroiqtisodiy barqarorlik, investitsion faollik va innovatsion rivojlanish istiqbollari 2-sho'ba
- 2019-yil O‘zbekiston Respublikasining Harakatlar strategiyasi: makroiqtisodiy barqarorlik, investitsion faollik va innovatsion rivojlanish istiqbollari 3-sho'ba
- 2019-yil O‘zbekiston Respublikasining Harakatlar strategiyasi: makroiqtisodiy barqarorlik, investitsion faollik va innovatsion rivojlanish istiqbollari 4-sho'ba
License
Copyright (c) 2022 Архив научных исследований
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.